laupäev, 8. märts 2008

Veebruar kinos

Jätkan traditsiooni teha kokkuvõte iga kuu alguses eelmise kuu kinoskäikudest. Veebruaris sai kinnitust tõsiasi, et olen peast segane rääkides minu kinosuhetest. Tunnistan, et olen hull! Seda tõestab fakt, et käisin "Sügisballi" kinos juba 6. korda vaatamas! Kuuldes, et film tuleb veel korraks viimast korda kinno, ei saanud lihtsalt jätta juhust kasutamata, et näha veelkord seda läbi aegade parimat Eesti filmi (vähemalt minu jaoks). No nüüd on küll "Sügisballist" mõneks ajaks isu täis. Hull olen ka sellepärast, et viimase 3 kuu jooksul olen käinud 37 kinoseansil. Kuna minu arust on kino parim koht absoluutselt kõikide filmide vaatamiseks ja kuna ma netist põhimõtte pärast ei lae filme alla, siis see arv peabki olema suur. Ilma filmideta ma lihtsalt ei suudaks elada!

Kokku sai veebruaris käidud vaatamas 10 filmi, millest 2 olid varem nähtud. Veebruari kinokülastused olid järgmised:
  • Charlie Wilson's War (7/10)
  • Rambo (3,5/10)
  • No Country for Old Men (8,5/10)
  • Tallinn pimeduses (8/10)
  • Once (10/10)*
  • There Will Be Blood (9/10)
  • Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (7,5/10)
  • The Kite Runner (6/10)
  • Sügisball (10/10)*
  • Cassandra's Dream (7,5/10)
    * eelnevalt nähtud filmid (kuu parimate auhindadele ei saa kandideerida)
Parima (uue) filmi auhinna võitjaks kuulutan "There Will Be Blood'i". Kirjutasin filmis siin. See linateos tõuseb selle aasta edetabelis esikohale.


Eriauhinna annaksin filmile "Tallinn Pimeduses". Ei osanud oodata sellest kinotükist midagi, aga film osutus väga lahedaks ja meeldivaks. Loe ka siit. Selle 1993. aastal valminud toreda filmi linastumine suurel ekraanil oli väga meeldiv üllatus.

Veebruar ehk oscarikuu oli oodatult väga hea filmi valikuga kuu. Märts, mis on mulle juba 2 filmiga alanud, tundub selgelt lahjem tulevat, kuid kindlasti on, mida vaadata. Samas on rohkem aega ka korduste jaoks ("No Country for Old Men" oli esimeseks). Uutest ootan enim ehk "Vantage Point'i". Samas näiteks "10 000 B.C." tundub päris vaatemänguline olevat. Kuna kinosõltuvus minu üha süveneb, siis alla 10 seansi ei tahaks ka sel kuul lubada.

Kommentaare ei ole: