laupäev, 28. juuni 2008

Hispaania või Saksamaa?



Vuti EM ongi juba läbi saamas. Jäänud veel 1 matš, see kõige olulisem. Kuigi finaali ei jõudnud kumbki minu kahest lemmikust - Holland ja Rootsi (loe ka siit) - ei ole ma sugugi pettunud, kuna seal osalevad õige tiimid. Nii Hispaania kui ka Saksamaa väärivad igati kohta finaalis. Pole kahtlustki, et mõlemad on suured ja tugevad jalgpallimaad.

Hispaania, kes on tavaliselt alati koosseisu poolest tugev olnud, pole ei tea kui ammu 4 parema hulkagi jõudnud. Nad on küll ära teeninud üle pika aja sellise edu. Nagu Hollandki, mängib ka Hispaania ilusat ründavat jalgpalli. Nad ei kuluta meeletult aega mängu tapmisele nagu teeb seda näiteks Itaalia, vaid on väga loovad. Hispaanlaste mängus on näha lusti, ei jää muljet nagu nad teeksid lihtalt rutiinselt oma tööd. Sümpaatne tiim!


Saksamaa pole küll päris minu kõige suuremate lemmikute hulka kuulunud, kuid nad on mulle alati meeldinud ikkagi. Lausa hämmastav, kui edukas see maa üldse on olnud. Pidevalt jõutakse 4 hulka erinevalt Hispaaniast. Saksamaa on suurturniiride meeskond, seepärast ma ka väga austan neid.


Finaalmängud on tavaliselt rohkem kinnised. See annaks ehk kerge eelise Saksale. Samas poolfinaale ja üldse kogu turniiri arvestades, on Hispaania paremat mängu näidanud. Eelnevad esitused siiski ei tohiks väga lugeda, sest finaal on finaal. Selles mängus annavad kõik endast parima. Hindaks mõlema tiimi šansse võrdseteks, olles ise õige natuke rohkem Hispaania poolt. Selge on see, et tuleb kõva mäng!

Kommentaare ei ole: