pühapäev, 15. juuni 2008

Jalka EM kütab kirgi


Nonii, 2 vooru läbi ja esimesed edasipääsejad ja väljalangejad teada. Kui võistlused algasid väravatevaeselt, siis enam selle üle kurtma ei pea. On võitlust, on põnevust, on ilusaid väravaid. Ma armastan jalgpalli suurvõistlusi.

Enda suurim lemmik on Holland. Mulle meeldivad väga ründavat mängu harrastavad tiimid ja Tulpidemaa meeskond seda ka on. Lausa lust on vaadata Hollandi mänge. Pärast eduseisu saavutamist ei jääda umbkaitsesse ja ei muututa väga kinnististeks, vaid rünnatakse rõõmuga edasi. Tulemuseks on palju väravaid ja väga atraktiivne mäng. Muidugi peab oskama mängida sellisel viisil. Aga Holland kuulub ka Euroopa täielikku tippu. Uskumatu, kuidas nad loputasid eelmise MM-i finaliste. Olen ilusa ründava jalgpalli poolt, olen Hollandi poolt!


Teine meeskond, kes mulle meeldib on Rootsi. Ikkagi meie hea naaber ja puha. Väga sümpaatne tiim. Suurepärased ründajad, Ibrahimovic ja Larsson, kes võivad peaaegu mitte millestki väravaid teha. Seda paari võib pidada kogu turniiri ohtlikumate hulka. Zlatan on mõlemis seni peetud kohtumises ilusa värava löönud, eriti muidugi Kreeka vastu tehtud kauglöök. Rootsi mängib ka väga targalt. Oskavad kaitses kindlalt mängida ja samas luua ka oma superründajatele võimalusi. Hetkel on selline seis, et Rootsil piisab viimases mängus Venemaa vastu ka viigist. Nii, et šansid on korralikud veerandfinaali pääsemiseks.


Päris turniiri favoriitide sekka ma Rootsit siiski ei paneks. Minu arust kõige tugevamad on Holland, Hispaania, Portugal, Saksamaa ja Horvaatia. Ka näiteks Itaalia võib vabalt tuhast tõusta või ka Prantsusmaa. Tegelt võib iga veerandfinaalipääseja EM-i ära võita. Tihtipeale võidutsevad üllatajad nagu eelmine kord Kreeka või 1992. aastal Taani (miks mitte seekord näiteks Rootsi). Selge on see, et läheb väga põnevaks. Võibolla, et kõige huvitavam ja kaasakiskuvam oleks Hollandi ja Portugali vaheline finaal. Eks paistab.

2 kommentaari:

J.A ütles ...

MA ikkagi jah soovin venemaad ja tyrgit finaalis! :D see oleks köigi aegade "WOW" elamus!

Raul ütles ...

See oleks päris huvitav finaalpaar. Siiski Türgi ei jõua sinna, sest nad kaotavad Saksale. Aga Venemaa võib vabalt finaalis olla, sest kahes viimases mängus on nad väga tugevalt esinenud. Ise hoian allesjäänud neljast Hispaaniale kõige rohkem pöialt.