laupäev, 22. november 2008

PÖFFile!!!



PÖFF on minu jaoks üks aasta oodatuimaid sündmusi. Isegi töölt küsisin nädalakese puhkust. Hetkeseisuga olen 21 filmile piletid ostnud (eelmine aasta oli arvuks 15). Mind paelub peamiselt põhiprogramm. Ainult 1 film ei kuulu selle alla, milleks on "Just Film: Noortefilmid" raames linastuv "Skin". Just selle linateosega algab minu jaoks 2008 aasta PÖFF. Minu poolt välja valitud 21 filmi on järmised:
Kaalumisel on veel "Humboldti maa" ja "Külaline". Muidugi võiks vaadata ka igast muid asju, kuid liiale ka ei saa minna. Ise olen sellise kavaga rahul, päris huvitav on. Valiku tegemisel jälgisin ka linastukohti. Eelistatuim oli Coca-Cola Plaza saal 2, kus saab vaadatud 10 linateost, Sõpruses käin 6 korda ja ülejäänud 5 Kosmose suures saalis. Teatrites või Kumus ikka pole minu arust filmi vaatamiseks piisavalt korralikke tingimusi.

Lisaks linastuvad PÖFFil mitmed filmid, mida tahaks kindlasti näha, kuid kuna need linastuvad varsti nii kui nii kino tava kavas, siis festivali käigus ei hakka nende peale aega kulutama. Nendeks on näiteks "Vicky Cristina Barcelona" (Sõpruses 9. jaanuarist 2009) või "Happy-Go-Lucky" (Sõpruses 19. detsembrist 2008).

Head PÖFFi külastamist, filmisõbrad!

2 kommentaari:

Danzumees ütles ...

Sinu kavas olevatest filmidest oskan nii palju kommenteerida, et "Maadleja" on üks selle aasta parimaid filme ning "O'Horten" oli küll lühike, aga sellest hoolimata niiii igav, et ma oleks äärepealt magama jäänud :) Minu meelest see oli rohkem selline pensionäride-film :) Aga kes teab...võibolla mõnele "nooremale" meeldib kah :)

Raul ütles ...

Pakun, et nii mõnigi linateos 21 hulgast võib osutuda päris igavaks. Siiski ei tahaks hästi uskuda, et "O'Horten" selleks osutub, kuid mine tea. Ma läksin meelega kergele riskile, et ei valinud ainult kindla peale filme, vaid püüdsin palju igast erinevat staffi vaadata.
Selles ei kahtle üldse, et "Maadleja" kõva film on.