laupäev, 2. veebruar 2008

Eurolaul 2008 Eesti finaal


Jälle on läinud lahti eurotrall. Ei saa üle ega ümber sellest teemast. Minu poolt ka väike selle aastase Eesti eurovisioonilugude arvustus. Kuna maitse üle ei vaielda, siis ei ole kellegil põhjust pahandada, kui mõne loo suhtes liiga negatiivne olen.


1. Kreisiraadio - "Leto svet".
Lahe. Vaimukas. Samas Kreisiraadio suudab selgelt paremat huumorit teha. Pole midagi selle vastu, kui see võidaks. Jääks vähemalt silma. Igati tore, et seda sorti lugu on Eesti finaalis.
7/10

2. SKA Faktor - Real Big Money.
Muidu hea lugu, aga refrään on nii tüütu ja see häirib.
5,5/10

3. Rolf Junior - One on One.
Jätab külmaks. Kuidagi liiga imal. Mulle lihtsalt ei meeldi. Tobe riietus kah veel.
3/10

4. Taavi Peterson - Question Man.
Kihvt lugu ja esitus. Taavi selgelt edasi arenenud peale superstaari projekti. Omapärane/huvitav hääl. Ainult kõrged noodid ei taha sageli hästi välja tulla.
7,5/10

5. Kristjan Kasearu & Paradise Crew - Üksinduses.
Ei hea, ei halb. Ei oskagi suurt kommenteerida.
5/10

6. Birgit Õigemeel - 365 Days.
Üks minu lemmikuid. Mulle Birgit väga meeldib. Ilus lugu. Mulle igat sorti ballaadid ei meeldi, aga see on väga hea.
8,5/10

7. Luisa Värk ja Traffic - It’s Never Too Late.
Meeldib. Hea viis. Head lauljad.
7/10

8. Supernova - Stefani.
Teine lemmik. Kui Sal-Saller lauljana mulle ei lähe peale, siis vähemalt oskab mees lugusid teha. Supernova esituse üle nuriseda ei saa. Ühesõnaga: meeldiv.
8/10

9. Iiris Vesik - Ice-cold Story.
Kuulatav. Ei ole päris minu maitse, aga ei häiri ka. Sullivan on lahe oma kidraga.
6/10

10. Luisa Värk ja Margus Vaher - God Inside Your Soul.
Margus Vaher on väga hea häälega. Kahjuks see duett Luisaga pole siin just väga õnnestunud, samas kehv ka mitte. Lugu iseenesest midagi erilist pole. Tüüpiline eurovisioonikas.
6/10

Kommentaare ei ole: