pühapäev, 20. oktoober 2013

September kinos


Ei tea, miks ma ei suuda kuukokkuvõtteid "viisakal" ajal postitada. Võiks juba varsti oktoobrist rääkida, aga mul veel mihklikuu resümee ette kandmata. Septembris vaatasin kinos 4 filmi.

  • Jeune & jolie ("Noor ja ilus") - 7,5/10
    Film, mis paneb mõtlema prostitutsiooni teemal. Peategelaseks noor neiu, kellele pakub pinget enesemüümine. Hästi tehtud huvitav film. Õhku jääb vaid küsimus, miks küll heal järjel olev 17-aastane tüdruk hakkab prostituudiks? Marine Vacth on imeilus.
  • Blue Jasmine ("Kurb Jasmine") - 8/10
    Vanameister Woody Allen on saanud hakkama jällegi hea filmiga. "Blue Jasmine" on veidi tõsisem ja melanhoolsem, kui tema viimase aja teosed. Loomulikult ei puudu ka filmist huumor, tegu ju ikkagi Woody Alleniga. Cate Blanchett tõestab oma väga tugeva rollisooritusega, et on endiselt üks parimaid naisnäitlejaid siin maamuna peal. Ta on oma rollis lihtsalt äärmiselt väljendusrikas, kuid ei keera vinti ka liialt üle. Filmis on aga veel mitmeid põnevaid ja värvikaid tegelaskujusid. Suurepärane segu traagikast ja koomikast. Puhas kvaliteet.
  • Free Range / Ballaad maailma heakskiitmisest - 8,5/10
    Selle filmiga on huvitavad lood. Ootasin uut Õunpuu teost suure õhinaga, kuid esmavaatus pakkus suure pettumuse. Kuna Õunpuu on väga tähtis lavastaja minu jaoks, tahtsin anda filmile teise võimaluse. Teisel korral suutsin asja vaadata hoopis uue pilguga, nautides head pilti ja veel paremat muusikat ning olin lummatud. Rohkem praegu ei räägiks, sest lähipäevil teen "Free Range'i" kohta earldi postituse.
  • Don Jon - 4/10
    Jäi kuidagi lahjaks minu maitse jaoks. Ei oskagi midagi erilist kommenteerida, lihtsalt polnud minu teetass, aga ära kannatas vaadata. Joni isa mänginud Tony Danza oli väga lahe, pakkudes väga humoorika esituse. Kuuldavasti meeldib film paljudele, nii et suva see minu arvamus.

Kommentaare ei ole: